fredag 1 juli 2016

Dag 20 San Diego - Ynglingarna

Idag åkte vi till Pacific beach och chillade! Vi strosade längs strandpromenaden, kikade i affärer, spanade på surfare och delfiner, njöt. Betraktade folk i allmänt. Sedan åt vi lunch på Baja beach café som Julia & co visade mig och Nicole när vi var här i april. Jag åt en god färgglad sallad och Markus quesedilla. Till det en "Mango-rita" i storleken... jumbo :) 

På eftermiddagen var det ånyo dags för poolhäng, men det var smockfullt så vi fick sitta på stolar. Kl. 17:00 gick vi till hotellets lounge för att äta och dricka på deras Happy hour, bara det att den inte började förrän kl. 22:00 på "concert nights". Precis, det var konsert! Tom Petty (?) och hans hjärtekrossare. Eller var det Tom Petty and the Chipmunks..? Tydligen var de kända på 1770-talet och enligt pappa i klass med Whitney Houston och The Beatles. Det var hur som helst mycket folk som köpt biljett, vi hade utsikt från vår uteplats. Jag ska väl erkänna att jag var måttligt intresserad... Dock fanns nachos, olika "salsor" och öl så jag underhöll mig ändå. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar